There was an error in this gadget

Friday, 17 June 2011

ahhh tidak,dah x lama jer lagi!!!

Kenapalah mata nie susah sangat nak pejam…
dah larut malam nie, esok pagi nak bangun awal pulak..
nak kemas rumah, basuh baju, sidai baju pe lagi…
pergi kedai tiap2 pagi beli barang nak di masak untuk tngahhari..
rutin tiap2 pagi begitulah sehingga hujung bulan 6 nie..
1.7 dah balik alor star balik x tau bila plak nak balik snie balik..
mungkin sebab tue x dapat nak lelapkan mata..pkir macam2..rasa sedih pulak nak tinggal family kat cnie…tapi apakan daya..masih belajar lagi harus diteruskan perjuangan ini…tue lah cuti lelama lagi..jadi macam tue lah…
nak pisah gan mak ayah pun dah susah..
mesti teriak lagi pas nie nak berpisah plak dari aiman, mak gan ayah…:’(
Selama dua bulan nie cuti duk kat rumah..betapa gembiranya hati dapat meluangkan masa bersama family..walaupun tiap2 hari dengar mak berleter…tapi pa2 pun saya suka dengar mak berleter..kalau mak diam rasa x seronok ja duk dalam rumah nie..rasa sunyi ja…saya syaaang sangat2 kat mak gan ayah..mak ayah cmanalah adk nak pisah dengn mak gan ayah pas nie…adik x snggup nak tngalkan mak ayah…rasa sedih nak tinggal mak gan ayah…mesti adik akan jadi mcam mula2 pergi alor star tue..teriak x mau2 x bagi mak gan ayah balik…paklong gan maklong pun turut teriak tengok adik teriak kannn..malu dah besar2 duk teriak lagi…mesti lagi sekali adik kan teriak…
x bagi mak gan ayah balik cnie…


Dah x lama lagi nak masuk bulan 7…cepatnya masa tue berlalu..
Rasa sekejap ja tup tap tup tap dah habis masa 2 bulan bercuti..
Semakin dekat hari demi hari smakin sukar untuk melelapkan mata pada waktu malam..mesti ada ja pkir yang bukan2…tapi cena nak buat supaya dapat tidur tanpa pikir pe2….x boleh rasanya kalau sehari x pikir…rasa berat hati sangat nak tinggal mak gan ayah
 I love my mom,dad n sister…

x dapat nak berpisah dengan adik comel nie..

 akak akan sentiasa merindui mu selalu....

akak sayang adik sngt2 walaupun adik buas sngat....



No comments:

Post a Comment