There was an error in this gadget

Tuesday, 17 May 2011

cantik sangat hasil kerja tangan shabt saya :)) thank a lot..

Sungguh cantik hasil kraf tangan mu sahabtku..
sungguh aku terasa sungguh terharu dengan pemberian kraf ini dari mu..
sungguh unik sekali..
walaupun ianya hanyalah biasa shaja nampak di mata orang lain..
tetapi bagiku ianya punya makna yang tersirat di dalamnya..
ini menandakan betapa sayangnya diri mu terhadap diriku..
dalam erti persahabatan...sungguh aku sungguh terharu..
cantik sangat.... tengok ianya memang senang dilihat cara nak buatnya..
tetapi tidak mudah seperti mana mata yang melihatnya..
ia tentu mengambil masa yang agak lama untuk siapkan kraf ini..
dengan jahitan nya yang perlu ikut pada bentuk hurufnya...
bagiku setiap jahitan menandakan betapa sayangnya diri mu kepada diriku..
thank yana...coz sudi buatnya kraf ini untuk aku....
aiman pun suka sangat gan kraf kereta yang berbentuk kereta tu..
sampai ia teruja dengan mengantungkannya ke beg sekolahnya..
tetapi ayah marahnya sebab kata ayah mesti akan hilang...
kawan-kawan kelas pasti akan amik tambahan pula ianya gantung kat beg pulak..
lagilah senang untuk hilang kan.....
sekarang nie aiman dah tanggalkan semula kraf tersebut..aiman simpan di dalam almari..
dia suka sangat yana..dia kata lepas nie wat lagi besar untuk dia..hehehe..macam-macam kan...
lagi sekali thank yana...cantik..cantik....korang tentu tertanya benda pa yang dimaksudkannya kan...
sabar...sabar nanti saya upload gambar nie k...
sungguh cantik tau...erti tanda persahabtan kami berdua...

nie untuk saya..cantik kan???
bukan senang tau nak jahit susah tau...thank yana..i like...

nie pulak untuk aiman...
cantik kan bentuk kereta sesuai tuk kanak2....

kraf ini akan tergantung di handset supaya tidak hilang dan sentiasa ingat kat awak..
<3 <3

lagi sekali terima kasih yana..
cantik sangat...nanti birtday aku wat lagi besor yer....
:))



No comments:

Post a Comment