There was an error in this gadget

Friday, 27 May 2011

jantung berdebar-debar

Jantung kian berdebar-debar...
terasa seperti nak luruh sahaja jantung ini...
ya allah kenapa saya harus berasa panik,gelabah???
sebabnya esok hari yang menentukan lulus atau gagal dalam ujian QTI untuk kereta..
kalau lulus ujian QTI maka akan dapat lakukan test jpj pada hari lain pulak..
padahal esok hanya cikgu yang akan uji kita bukannya jpj lagi..
tetapi saya tetap rasa panik..tak bolehlah nak duduk diam..
nak tidur pun terfikir macamana lah esok..lulus ka dak..
rasa macam tak mau ja amik QTI esok...
padahal latihan kereta pun x habis lagi..tapi entah cikgu tu terus g daftar nama saya untuk ujian QTI..
dah namanya pun latihan x habis lagi mcamanalah saya nak hadapi ujian QTI esok..
ya allah betapa gementar ya nak hadapi saat getir masa pagi esok..
saya x bersedia lagi nak hadapi ujian QTI nie lagi...
takut lah kalau x lulus ujian QTI...macamanalah nak habis kan asyik gagal ja..
x mau x mau nak lulus jugak esok...saya akan buktikan saya boleh..
malaysia boleh kenapa saya x boleh kan...:)

saya akan buktikan pada cikgu yang mengajar saya dalam latihan kereta..
cikgu tu asyik ja memarahi saya mengatakan saya susah nak lulus kalau asyik takut ja nak pulas stereng..
bukan takut nak pusing stereng tapi cuma slow2 dalam ikut kereta tu..
yang cikgu tu x habis2 duk marah ja..suka ja cari keslahan saya..
tau lah saya nie lambat tangkap tapi sabarlah latihan baru jer dua hari..
nie dak latihan x habis lagi boleh pulak cikgu g daftar nama saya tuk QTI hari sabtu nie..
sepatutnya tinggal lagi 2 x untuk latihan kereta..
tapi esok dah nak kena g wat ujian QTI...cikgu nie macam nak pekena saya pun da jugak..
entahlah..redha ja lah..insyaallah saya akan wat seboleh yang mungkin...
tapi x dapat dinafikan jantung nie turut berdenyut dengan kuatnya..
tut tap tup tap x berhenti-henti pulak..kalau berhenti alamatnya x da la saya kt sini..
hehehehhe...nak bagi gembira sikit...tapi duk berdebar2...
ya allah permudahkan lah segala urusan pada esok hari..
luluskanlah hambamu nie untuk ujian QTI kereta...
amin....

No comments:

Post a Comment