There was an error in this gadget

Thursday, 5 May 2011

~~Rindu sama keluarga di Kulim~~

Tidak dapat digambarkan betapa rindunya saya kepada famili di kampung halaman..
sudah agak lama saya tidak pulang ke kampung..
rasanya dah 2 bulan saya tidak balik kampung..
betapa rindunya saya kat mak,ayah,aiman,njang serta kucing kesayangan saya..
rindu sangat2...tinggal lagi 2 hari sahaja lagi..
hari ahad nie saya akan pulang kulim dengan membawa balik motor kesyangan saya..
motor ini amat saya sayangi sangat2 sbnya hadiah dari ayah saya..
betapa susah payahnya ayah beli motor tersbut sbnya untuk saya senang ulang alik ke tempat kerja...
saya akan jaga mtor nie seperti nyawa saya...
doa2kan lah semoga saya selamat sampai ke kampung halaman tercinta ini...
x sabarnya nak jumpa adik kesayangan saya nie..
dah bertambah gemuk budak comel tu agaknya..
yer la sejak dah masuk darjah 1 nie pun duk minum susu lagi..
hai sama mcm kak gan abang dia dulu2 ler...hehehhehe..
tapi kak gan abang dia lagi truk smpai drjah 3 bru berhenti minum susu..
tu dulu2 bukan sekarang erk...

pas nie cuti 2 bulan..
bestnya dapat duk gan famili di kampung..
boleh sembang sepuas2nya dengan mak ayah..
tapi report kena wat jugak jangan sibuk nak kuar sna sini jer..
peringatan untuk diri sndiri...
mana tau kan bila duk kampung tau2 ja la..
kenduri sana kenduri sni..pejam celik pejam celik dah hbis 2 bulan..
jenuh haru biru jadinya..
wat awal2 report x pa nanti x kelam kabut kan...
boleh lah perbaharui apa2 yang x elok kan...

x sabarnya nak balik kampung...
mak ayah aiman njang tunggu kepulangan kak tau...
masak sedap2 kat kak.....:))
sayang mak ayah aiman gan njang..
tunggu kepulangan akak...


No comments:

Post a Comment